Get quick response to your requests and proactive
advice from Bitdefender experts

Choose the premium support package that best fits your business requirements

Supporto premium per aziende

As organizations grow, their internal networks become more complex and the areas that must be protected by security solutions expand. Consequently the dangers that your security team must face each day grow. Bitdefender’s premium support services provide quick response to any attack, as well as proactive advice from our experts. As a result, your organization benefits from the optimal security configuration and maximum protection of security systems. You can choose the Silver ,Gold or Platinum Premium Enterprise Support packages, depending on the response times and the types of proactive services necessary for your organization.

Bitdefender Premium Support for your enterprise security

Vantaggi

Migliore sicurezza per la tua azienda

Bitdefender sfrutta l'apprendimento automatico in tutto il suo portfolio. Motori di scansione, HyperDetect, Sandbox Analyzer, Controllo dei contenuti, Global Protective Network sono solo alcuni esempi delle tecnologie di Bitdefender che sfruttano l'apprendimento automatico. SCOPRI ALTRO: scheda tecnica Apprendimento automatico

Efficient and prompt solutions for any security threat

Bitdefender Sandbox Analyzer offre una rilevazione in pre-esecuzione di attacchi avanzati, inviando automaticamente i file che richiedono un'ulteriore analisi al sandbox cloud e intraprendendo un'azione di risanamento basata sul verdetto. SCOPRI ALTRO: scheda tecnica di Sandbox Analyzer

Quick response to your requests

Bitdefender Process Inspector è una tecnologia per il rilevamento di anomalie comportamentali che fornisce protezione da minacce inedite in fase di esecuzione. SCOPRI ALTRI: scheda tecnica di Process Inspector

Gestione immediata della soluzione di sicurezza

Bitdefender Process Inspector è una tecnologia per il rilevamento di anomalie comportamentali che fornisce protezione da minacce inedite in fase di esecuzione. SCOPRI ALTRI: scheda tecnica di Process Inspector

Per massimizzare le prestazioni dell'infrastruttura sono richieste risorse minime

Bitdefender HyperDetect include modelli di apprendimento automatico e tecnologie di rilevamento degli attacchi furtivi. Forma un livello di sicurezza aggiuntivo, appositamente progettato per rilevare attacchi avanzati e attività sospette in fase di pre-esecuzione. SEE MORE: HyperDetect Technical Brief

Un veloce rendimento degli investimento nella soluzione di sicurezza

Molte funzionalità collaborano tra loro per ridurre la superficie di attacco: Gestione patch, Full Disk Encryption, Protezione da minacce web, Firewall, Controllo dispositivi e applicazioni.

Enterprise Support Benefits

Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support

The Premium Silver Support includes all Standard Support Package benefits and adds better response times, access to Customer portal that allows monitoring opened support tickets, remote sessions, performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support

The Premium Gold Support includes all Silver Support Package benefits and adds exceptional response times, increased number of remote sessions, product performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support

The Enterprise PLATINUM Premium Support program, extends Premium GOLD Support with a Technical Account Manager role, providing focused customer advocacy for organizations with unique or complex support requirements. TAM is a Bitdefender expert who is familiar with the customer’s environment, business objectives and deployment plans and coordinates all aspects of the technical customer interaction.

Caratteristiche Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support
Centro di supporto e aiuto
Accesso ai Bitdefender Community Forum
Assistenza via chat (clienti cloud)
Ticketing portale web
Assistenza e-mail PRIORITARIA DEDICATO PERSONALE
Assistenza telefonica PRIORITARIA DEDICATO PERSONALE
Disponibilità 24 ore su 24 24 ore su 24 24 ore su 24 24 ore su 24
8 x 5 business hours (TAM)
Assistenza incidente
Tempo di risposta per problemi di severità 1 4 ore Linea telefonica diretta Linea telefonica diretta Linea telefonica diretta
Tempo di risposta per problemi di severità 2 12 ore 8 ore 3 ore 3 ore
Tempo di risposta per problemi di severità 3 e 4 24 ore 12 ore 4 ore 4 ore
Premium Support benefits - SILVER Support GOLD Support PLATINUM Support
Accesso al portale dei clienti -
Invio malware -
Routine product health-checks - 1 sessioni all'anno (remoto) 2 sessioni all'anno (remoto) 2 sessioni all'anno (remoto)
Fornitura e gestione personalizzate di GravityZone - 1 sessioni all'anno (remoto) 2 sessioni all'anno (remoto) 2 sessioni all'anno (remoto)
Sessioni di manutenzione - 2 sessioni all'anno (remoto) 4 sessioni all'anno (in remoto) 4 sessioni all'anno (in remoto)
Accesso a uno specifico Technical Account Manager (TAM) - - -
TAM benefits - Disponibilità
Chiamata di allineamento trimestre - - - Remoto
Supporto diretto per i problemi tecnici - - - Remoto
Handle escalated technical issues within Bitdefender (issues, FR) - - - Remoto
Accesso a ingegneri tecnici senior - - - Remoto
Assistenza architettura prodotto - - - Remoto
Advanced assistance for malware outbreaks and access to Bitdefender - - -
Monthly review of open issues in support - - -
On-demand knowledge transfer - - - Remoto
On-demand on-site visit - - - 1 per year
Prioritized feature requests process - - -
Ticket ownership Representatives/Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers TAM

“Bitdefender offers top services. Quick response, good quality service and support at all times”

Michael M. Kristensen, Clipper

“We were very pleased to find Bitdefender GravityZone would deliver the security solution we needed with the management capabilities we desired. Additionally, the responsiveness of their professional services team ensured a seamless deployment”

Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect for Mentor Graphics

“Bitdefender gave us very professional service and support”

Niklas Nikitin Karlstad University’s IT Security Coordinator

FAQ

Do you still have questions? Do you need help deciding which solution is right for you?
The Bitdefender Sales Team is happy to be of service. Call today.

Numero telefonico: 0374303031* (from Monday to Friday 09:00 - 18:00)
Or, use our international number: +40316204235* +40374303035* (from Monday to Sunday 24/7)